Start van nieuwe lievelingsbloemcampagne

Moowatbloemendoen.nl start in oktober de nieuwe lievelingsbloemcampagne.

Start+van+nieuwe+lievelingsbloemcampagne
© mooiwatbloemendoen.nl

Met deze campagne wil de promotie-organisatie laten zien dat het geven of krijgen van een lievelingsbloem waardevoller is dan een willekeurige bos bloemen.

Vier landen

Van 5 tot en met 31 oktober is de campagne zichtbaar in Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

De promotie wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.

Verschillende media

In elk land wordt de campagne ondersteund door diverse media: radio, videonetwerken als YouTube, social media als Facebook en Twitter, maar ook via advertenties in magazines en uitingen op straat.

Via pr-berichtgeving en pr-events stimuleert mooiwatbloemendoen.nl redacties en bloggers om meer aandacht te geven aan de boodschap.

Nieuw jasje

De campagne die al sinds 2012 bestaat, is dit jaar in een nieuw jasje gestoken.

Er is materiaal voor bloemisten ontwikkeld zodat ook op de winkelvloer een link kan worden gelegd met de campagne.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Dinsdag
    10° / 7°
    15 %
  • Woensdag
    9° / 5°
    95 %
  • Donderdag
    10° / 5°
    75 %
Meer weer