Vier miljoen mensen kijken naar 'Cupidrone'
Ruim vier miljoen mensen hebben gekeken naar de korte Valentijnfilm van Mooiwatbloemendoen.nl waarin 'Cupidrone' rozen verspreidde. Dat meldt Bloemenbureau Holland.
In deze film, die onder andere te zien was op YouTube en Facebook, speurde een rode drone (Cupidrone) de straten van Verona af naar verliefde stelletjes en eenzame mensen om hen te verrassen met een roos.
De film was in Frankrijk het populairst, gevolgd door Groot-Brittannië en Duitsland.
Red Naomi
De rode rozen (Red Naomi) in de film waren afkomstig van rozenkwekerij Porta Nova.
De regie van de korte film was in handen van Edwin Nikkels en is gemaakt door reclameadviesbureau Kingsday in samenwerking met Back2Back Productions.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
T7.315 Heavy Duty New Generation PLM12
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (HG) #30576
Gebruikt, € 3.289
-
Iseki TM 3185 compacttractor
Gebruikt, P.O.A.
-
Stiga E-RIDE C300
Nieuw, P.O.A.
Vacatures
Projectmedewerker BoerenNetwerk - Zet je in voor natuurinclusieve landbouw!
Wij.land - Abcoude (De Ronde Venen)
Onderzoeksassistent maisteelt
Wageningen University & Research - Lelystad
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Meewerkend bedrijfsleider (m/v) op een modern en ondernemend melkschapenbedrijf
ATT Agro - Den Burg, Texel
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Weer
-
Zaterdag4° / 0°90 %
-
Zondag15° / 6°85 %
-
Maandag13° / 9°90 %