Samenwerking bij bloemenpromotie

Vereniging Bloemist Winkeliers, Bloemenbureau Holland en FloraHolland slaan de handen ineen voor een ketenbrede bloemen- en plantenpromotie.

Samenwerking+bij+bloemenpromotie
© FloraHolland

De basis hiervoor is het sterke TV-format Hollands Beste Bloemstylist. Hiermee worden Nederlandse kijkers verrast, geïnspireerd en verleid om vaker én meer bloemen en planten te kopen bij de bloemist.

Ondersteunende campagne

Nadat het in 2014 op de tv was, is Hollands Beste Bloemstylist dit najaar wederom te zien bij SBS6. Nieuw in de aanpak is dat in de acht weken dat het programma op tv is, het wordt ondersteund met een campagne gericht op bloemist en consument.

Op deze manier willen de samenwerkende partijen bestaande en nieuwe klanten naar de winkel trekken.

Met metingen zal het effect van de campagne worden gevolgd.

Vakmanschap

De campagne zet het vakmanschap van de bloemist centraal.

In het programma Hollands Beste Bloemstylist gaan twaalf verschillende bloemkunstenaars de strijd met elkaar aan om te laten zien wie de mooiste creaties kan maken van bloemen en planten.

FloraHolland en haar ketenpartners zorgen ervoor dat een breed assortiment producten aan bod komt in het programma.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    85 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer