Campagne moet bloemenverkoop in Duitsland en Frankrijk stimuleren
De consumentencampagne 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' van Bloemenbureau Holland krijgt dit jaar een vervolg in Duitsland en Frankrijk.

De vernieuwde campagne start op 1 juni in Duitsland en duurt drie weken. De Franse consument wordt vanaf 19 juni bereikt, ook voor een periode van drie weken. Voor de consumentencampagne worden voornamelijk digitale media ingezet in de vorm van online video's, digitale buitenreclame en socialemediakanalen.
Volgens Bloemenbureau Holland moet de campagne consumenten inspireren rondom bloemengeefmomenten. De marketingorganisatie stelt vast op basis van recent onderzoek in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk dat consumenten nog steeds positief worden geprikkeld bij het zien van de campagne-uitingen.
'We Hebben Meer Bloemen Nodig' benadrukt volgens campagnemanager Isabel Groot dat consumenten willen genieten van wat belangrijk is en dat er een sterke behoefte is aan positieve impulsen. 'Die boodschap werkt nog steeds. De gevoelens en gedachten die de campagne oproept, zijn positief en zetten nog steeds aan tot het kopen van bloemen', concludeert zij.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
McCormick Farmall F267
Gebruikt, P.O.A.
-
New Holland TS135A
2004, P.O.A.
-
Kuhn Ploeg Vari Master (RL) #28242
Gebruikt, P.O.A.
-
Andex 300
Gebruikt, € 1.250
Vacatures
HR Manager
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Manager met passie voor biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker gewasverzorging en techniek klimaatkamers
Wageningen University & Research - Wageningen
Manager
Veen Innovatie Polder Hegewarren - Oudega, Smallingerland
Agrarisch specialist Veehouderij
AB Vakwerk Groep B.V. - Berlikum, Waadhoeke
Weer
-
Donderdag20° / 5°0 %
-
Vrijdag20° / 4°10 %
-
Zaterdag15° / 3°10 %