Samen rond de grill in april staat centraal in Duitse campagne

De landbouw en de voedingsindustrie in Duitsland willen de maand april omdopen tot Agrill. Voor de eerste keer willen de initiatiefnemers het barbecueseizoen aftrappen onder het motto 'samen genieten'. Rond de grill komen mensen bijeen om te eten van gevarieerd en smakelijk voedsel en om met elkaar in gesprek te gaan.

Samen+rond+de+grill+in+april+staat+centraal+in+Duitse+campagne
© Dirk Hol

De initiatiefnemers van de campagnemaand Agrill roepen op tot een gezamenlijke start van het barbecueseizoen. Ontspannen samen zijn en genieten van vlees, vleesbereidingen en andere landbouwproducten in plaats van om controverse. Rondom de grill ontstaat een dialoog tussen alle culturen en vormen van voeding.

Agrill heeft evenementen gepland op geselecteerde boerderijen. Campagnes via sociale media dienen om iedereen aan Agrill te kunnen laten deelnemen. Sportclubs, buurthuizen en vrijwilligersorganisaties worden gestimuleerd om gezellig rond een barbecue samen te komen. Alles wat lekker smaakt, kan op de grill. Ideeën, recepten en verdere informatie zijn te vinden op de campagnewebsite.

Agrill hoopt er een jaarlijkse campagnemaand van te maken.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Woensdag
    7° / 2°
    20 %
  • Donderdag
    8° / 2°
    95 %
  • Vrijdag
    10° / 6°
    95 %
Meer weer