Duurzame AH-campagne Meer Doen
Albert Heijn (AH) start vandaag campagne Meer Doen. Deze communicatie over duurzaamheidsinitiatieven is volgens de grootgrutter bedoeld voor de lange termijn, geeft Marketingonline.nl aan.
AH probeert haar klanten met de campagne kleine stapjes te laten zetten naar een duurzamer leven en manier van boodschappen doen.
Het is volgens de onderneming voor het eerst dat Albert Heijn permanent gaat communiceren over een bepaald onderwerp. Voorheen duurde een campagne maximaal 3 weken.
Duurzame pijlers
'We gaan communiceren over onze duurzame pijlers: van fluistertrucks in onze transport tot aan verduurzaming van ons assortiment, van energie besparen tot gezondheid', geeft marketingmanager Meike van Es-Vriesendorp aan.
De communicatie is volgens haar niet zozeer gestoeld op een nieuwe strategie. 'We deden dit al en dat gaat gewoon door, maar we vertellen er nu over op grote schaal, en willen klanten overhalen ook een stapje te zetten.'
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Kuhn FC313-F frontmaaier
Gebruikt, P.O.A.
-
Stiga Estate 798 E
2022, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (BV) #48482
Gebruikt, € 3.289
-
Kuhn FC313-FF frontmaaier
2008, P.O.A.
Vacatures
HR Manager
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Medewerker gewasverzorging en techniek klimaatkamers
Wageningen University & Research - Wageningen
Manager
Veen Innovatie Polder Hegewarren - Oudega, Smallingerland
Agrarisch specialist Veehouderij
AB Vakwerk Groep B.V. - Berlikum, Waadhoeke
Akkerbouw medewerker in Creil
AB Vakwerk Groep B.V. - Creil, Noordoostpolder
Weer
-
Zaterdag8° / -1°10 %
-
Zondag9° / 0°0 %
-
Maandag10° / 2°0 %