'Billboardactie groente en fruit effectief'
De billboardcampagne 'Frische ist leben' van de Europese Unie (EU) is met stip beland in de top 10 van opvallendste en effectiefste billboards in Duitsland. Dat meldt het GroentenFruit Bureau.
Twee gerenommeerde instituten IMAS en mafo.de hebben de effectiviteit van reclame-uitingen onderzocht.
Het nieuwe billboard hing van mei tot juli op parkeerplaatsen van 2200 Duitse supermarkten in 900 Duitse steden en bereikte daarmee meer dan 20 miljoen winkelende Duitse consumenten.
EU-campagn
Het billboard is onderdeel van een 3-jarige EU-campagne van de Duitse, Belgische en Nederlandse groenten- en fruitsector. 'Frische ist Leben' is een voorlichtingscampagne om de Duitse consument te overtuigen van het nut van het regelmatig eten van groenten en fruit.
Mede-initiatiefnemer van deze campagne, GroentenFruit Bureau, werkt hierin samen met de Duitse telersorganisatie BVEO, het Duitse handelsplatform DFHV en het Belgische VLAM onder de paraplu van 5 am Tag.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker Maaidekken (HG) #65626
Gebruikt, P.O.A.
-
Case IH PUMA 185 CVX AFS CONNECT
Gebruikt, P.O.A.
-
Kuhn GF8501 schudder
2006, P.O.A.
-
Challenger Tractor MT765 (SO) #691780
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
HR Manager
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Medewerker gewasverzorging en techniek klimaatkamers
Wageningen University & Research - Wageningen
Manager
Veen Innovatie Polder Hegewarren - Oudega, Smallingerland
Agrarisch specialist Veehouderij
AB Vakwerk Groep B.V. - Berlikum, Waadhoeke
Akkerbouw medewerker in Creil
AB Vakwerk Groep B.V. - Creil, Noordoostpolder
Weer
-
Vrijdag7° / -1°30 %
-
Zaterdag8° / -1°10 %
-
Zondag9° / 0°0 %