BBH tevreden met Moederdagcampagne
De bloemencampagne in de aanloop naar Moederdag 2012 heeft meer consumenten aangezet tot het kopen van bloemen dan in voorgaande jaren. Dat meldt Bloemenbureau Holland (BBH), dat de campagne heeft opgezet.
Uit onderzoek blijkt dat de campagne voor 59% van de Duitse en voor 66% van de Franse consumenten een stimulans is geweest om bloemen te kopen voor Moederdag. In 2011 was dat nog respectievelijk 51% en 45%.
Nederland
In Nederland steeg het aantal consumenten dat speciaal voor deze dag bloemen kocht van 26% in 2011 naar 31% dit jaar.
Het herstel was gewenst, want BBH signaleerde dat bloemen als Moederdagcadeau de afgelopen jaren terrein verloren aan andere cadeauartikelen.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Mengvoerprijzen dalen richting het niveau van 2021
Vandaag, 16:06
Lente van 2024 was een van de natste sinds 1906
Vandaag, 15:44
Prijs van bloemen komt in december iets hoger uit
Vandaag, 15:35
Nieuwste video's
Kennispartners
Een vastgoedinvesteerder die je persoonlijk kent
FlexxInvestments
Alle hens aan dek bij bestrijding van botrytis in sla en bonen
Bayer Crop Science
Meest gelezen
'Ik heb eindelijk het bedrijf waar ik altijd van droomde'
Vandaag, 06:30
Gelukkig nieuwjaar
Gisteren, 00:00
Daling prijzen vleesvarkens en biggen in jaar tijd
Vandaag, 09:00
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Gebruikt, P.O.A.
-
Evers Evers Mustang 11-303-2R62
Gebruikt, P.O.A.
-
Massey Ferguson 7716 Dyna-6
2017, € 72.500
-
Valtra Q305 trekker
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Programmaleider Landbouw (stikstof en water) 32 uur
Natuur & Milieu - Utrecht
Marketing Medewerker
Kverneland Group Nieuw-Vennep - Nieuw Vennep, Haarlemmermeer
Proefveldmedewerk(st)er
Corteva agrisciences - NL
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Weer
-
Vrijdag4° / -1°50 %
-
Zaterdag3° / -1°25 %
-
Zondag10° / 0°100 %