Arla Foods wil online retail uitbreiden
De Europese zuivelcoöperatie Arla Foods gaat de online aanwezigheid van haar eigen producten vergroten. Sinds de coronapandemie is het aantal online boodschappen toegenomen.
Sinds het begin van de coronapandemie zijn de online detailhandelsverkopen fors gestegen, legt Arla uit in een persbericht. 'Deze kanalen zijn populairder geworden', zegt Peter Giortz Carlsen van Arla. Het bedrijf gaat ervan uit dat online boodschappen doen zal leiden tot veranderingen in consumentengedrag op de langere termijn.
De nieuwe e-commercestrategie van de zuivelfabriek is bedoeld om de online beschikbaarheid en zichtbaarheid voor retailklanten te vergroten. Arla streeft naar 10 procent van de totale detailhandel in Europa via online detailhandel. In Engeland overtreft Arla dit cijfer al met 17 procent van de totale detailhandelsverkopen. De omzet in de belangrijkste markten Denemarken, Zweden en Nederland bedraagt ??ongeveer 5 à 7 procent.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Toro TIMECUTTER MX 4275-T
Nieuw, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6215R (MG) #31146
Gebruikt, P.O.A.
-
Pottinger TOP 962C dubbele hark
2023, P.O.A.
-
Massey Ferguson 5455 T3
2012, € 43.750
Vacatures
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Directeur
KAVB - Hillegom
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Weer
-
Vrijdag14° / 9°10 %
-
Zaterdag13° / 7°5 %
-
Zondag12° / 1°5 %