Wetterskip Fryslân meest digitaal

Wetterskip Fryslân en Hollands Noorderkwartier slagen er van alle waterschappen het beste in om contact met burgers en ondernemers via digitale kanalen af te handelen.

Wetterskip+Frysl%C3%A2n+meest+digitaal
© NVT

Dit blijkt uit een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de ministeries van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en Economische Zaken.

Het onderzoeksbureau keek hoe burgers producten zoals watervergunningen en meldingen van incidenten via de website kunnen afhandelen. Met een score van 90,4 procent staat Wetterskip Fryslân bovenaan.

Verbeteren

Door processen en klantcontacten te digitaliseren kunnen organisaties de kwaliteit en snelheid van hun diensten verbeteren, en cliënten in staat stellen om acties te ondernemen op een tijdstip dat hun goed uitkomt, 24 uur per dag.

Wetterskip Fryslân vernieuwde vorig jaar zijn website. Belangrijk doel was het verbeteren van de digitale dienstverlening.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    20 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer