FloraHolland en Corn. Bak hebben 'Voorkeur'

Bloemenveiling FloraHolland en Corn. Bak zijn officiële partners van de conceptstore 'VoorKeur' geworden.

FloraHolland+en+Corn%2E+Bak+hebben+%27Voorkeur%27
© sense marketing en More

Beide bedrijven participeren financieel en inhoudelijk in de opzet, ontwikkeling en uitvoering van 'VoorKeur'.

Testwinkel

'VoorKeur' is een initiatief van Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl. De winkel presenteert vers- en tuinbouwproducten en/of concepten van verschillende bedrijven aan het winkelend publiek en laat de noviteiten door hen testen.

'Het idee van 'Voorkeur' spreekt mij aan omdat het een verrassende manier is om input van consumenten te krijgen voor de productie van het nieuwe ras', zegt Elly Bak, directeur-eigenaar van Corn. Bak.

Kleine schaal

Frank van den Hoek, manager product, markt en informatie bij FloraHolland: 'Voor FloraHolland is pop-up-store 'VoorKeur' een goed instrument om in het belang van onze kwekers op kleine schaal nieuwe producten en concepten te presenteren aan consumenten en hun reacties te peilen.'

In april

De eerste 'Voorkeur' opent medio april haar deuren in de Randstad. De initiatiefnemers zijn nog met andere bedrijven in gesprek om partner te worden.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Dinsdag
    10° / 7°
    15 %
  • Woensdag
    9° / 5°
    95 %
  • Donderdag
    10° / 5°
    75 %
Meer weer