Melkunie komt terug met Peer Mascini
Arla Foods zet Peer Mascini in bij de terugkeer van Melkunie. De acteur speelt weer een belangrijke rol in reclame-uitingen van het zuivelmerk.
Dat meldt Adformatie. Zuivelproducten onder het merk Melkunie keren na 11 jaar afwezigheid terug in de Nederlandse supermarkten. De herlancering begint eind deze maand.
Het merk Melkunie werd in 2001 van de markt gehaald, maar geniet nog grote naamsbekendheid. Ook kunnen veel mensen zich de reclamespotjes nog herinneren, waarin Mascini uitlegt waarom al het goede van Melkunie-koeien komt. Kenmerkend was zijn uitspraak 'Ik zeg nog zo: geen bommetje.'
In de www.youtube.com/watch?v=XCreQko1F6cnieuwe campagne gaat de acteur met zijn tijd mee. Hij wijst onder meer op de Facebook-pagina van Melkunie.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lemken Ploeg Juwel 8 (SO) #517313
Gebruikt, P.O.A.
-
Pottinger Europrofi I
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere - 6155R AP CP FH PTO
2022, P.O.A.
-
Hekamp 9 TANDS
1994, € 700
Vacatures
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Programmaleider Landbouw (stikstof en water) 32 uur
Natuur & Milieu - Utrecht
Marketing Medewerker
Kverneland Group Nieuw-Vennep - Nieuw Vennep, Haarlemmermeer
Proefveldmedewerk(st)er
Corteva agrisciences - NL
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Weer
-
Vrijdag4° / -1°50 %
-
Zaterdag3° / -1°25 %
-
Zondag10° / 0°100 %