Studenten HAS verbinden food met media
Voedsel verbinden met social media, smartphones en internet. Hoe ziet dat eruit? Aanstaande dinsdag is het te zien bij de Food Design Experience bij de HAS in Den Bosch.
Examenkandidaten van de opleiding Food design & Innovation presenteren dan hun eindwerk. Het is de 4e editie van de Food Design Experience. ZLTO is dit jaar hoofdsponsor.
Voedsel en social media
Het thema van deze editie is ‘Connections’. Een thema geïnspireerd op de wereld van vandaag waarin alles en iedereen met elkaar in verbinding staat. De 26 afstudeerders leggen verbindingen tussen verschillende soorten voedsel, media, trends en keukens.
Naast 26 concepten kunnen bezoekers luisteren naar inspirerende sprekers, zoals Marjan Ippel, organisator van de Underground Boerenmarkt. De www.fooddesignexperience.nlFood Design Experience duurt van 10 tot 17 uur.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 310 Vario S4 Profi
2020, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (MM) #65694
Gebruikt, € 5.247
-
Massey Ferguson 4345
2002, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (ZND) #65695
Gebruikt, € 5.247
Vacatures
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Programmaleider Landbouw (stikstof en water) 32 uur
Natuur & Milieu - Utrecht
Marketing Medewerker
Kverneland Group Nieuw-Vennep - Nieuw Vennep, Haarlemmermeer
Proefveldmedewerk(st)er
Corteva agrisciences - NL
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Weer
-
Maandag11° / 9°90 %
-
Dinsdag5° / 2°70 %
-
Woensdag4° / 0°50 %