Personeelswerving Flora Holland succesvol

Na een wervingscampagne voor logistiek personeel hebben ruim duizend mensen interesse getoond voor een functie bij Royal FloraHolland.

Personeelswerving+Flora+Holland+succesvol
© Royal Flora Holland

Voor de werving is vooral gebruikgemaakt van sociale media, zoals Instagram, Facebook en Snapchat. Doel van de campagne is naast het binnenhalen van nieuwe medewerkers ook het beter zichtbaar maken van FloraHolland als werkgever.

Inmiddels zijn volgens FloraHolland zestig nieuwe logistiek medewerkers in juni in dienst getreden. De afzetorganisatie noemt dat een mooie opsteker, maar constateert ook dat de krapte op de arbeidsmarkt onverminderd groot blijft. Er is veel concurrentie en daardoor zijn er nog steeds personeelstekorten op de werkvloer, meldt FloraHolland. Dat geeft druk op de logistieke prestaties en de klanttevredenheid.


Voordelen van vroege ochtendbaan

De slogan van de campagne is 'Bloei op met de leukste ochtendbaan van Nederland'. Hiermee wil FloraHolland de voordelen van een vroege ochtendbaan laten zien. De werving is gericht op de regio's Aalsmeer, Rijnsburg en Naaldwijk. In de campagne staan de eigen medewerkers van de veiling centraal. Die laten zien hoe fijn het werken is tussen de geurige en kleurige bloemen en planten.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    20 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer