Digitale tool van Royal Brinkman helpt bij onderhoud kwekerij
Tuinbouwleverancier Royal Brinkman introduceert de Service Engine, een digitale tool waarmee onderhoud, reparaties en storingen aan machines en technische installaties kunnen worden gemonitord.
De digitale tool is al bij vijf tomatentelers in gebruik. De Service Engine coördineert en stuurt het onderhoud op de kwekerijen. Adviesbureau bQurius verzorgt de inrichting van de Service Engine. 'Samen met de teler en de eindgebruikers (de monteurs) wordt de ideale inrichting van de Service Engine gerealiseerd', aldus Nick van Balen, hoofd technische dienst van bQurius.
In de Service Engine kunnen verschillende machines worden toegevoegd en data opgeslagen. De tool bouwt een historie van de machines op. Eerdere meldingen en storingen zijn overzichtelijk terug te vinden. Ten tijde van controles en keuringen kan de tool worden geraadpleegd. Van de tool zijn een desktopversie en mobiele app beschikbaar.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X950R (RL) #127599
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (ZND) #65695
Gebruikt, € 5.247
-
Claas Schudder Volto #558277
Gebruikt, € 5.000
-
Trioliet SOLOMIX 2 2000 ZK
Nieuw, P.O.A.
Vacatures
Projectmedewerker BoerenNetwerk - Zet je in voor natuurinclusieve landbouw!
Wij.land - Abcoude (De Ronde Venen)
Onderzoeksassistent maisteelt
Wageningen University & Research - Lelystad
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Meewerkend bedrijfsleider (m/v) op een modern en ondernemend melkschapenbedrijf
ATT Agro - Den Burg, Texel
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Weer
-
Maandag13° / 12°90 %
-
Dinsdag10° / 7°15 %
-
Woensdag9° / 5°95 %