Tuinrozensector start promotiecampagne
De sector start een promotiecampagne voor tuinrozen. Tot op heden hebben zich 21 ondernemers aangemeld die de schouders onder het promotieplan willen zetten.
Daarmee is de minimumgrens van 20 deelnemers gepasseerd. Doel van de promotie, die wordt uitgevoerd door iBulb, is rozen in tuinen en openbaar groen in binnen- en buitenland goed op de kaart te zetten.
Het afgelopen jaar hebben rozenkwekers, veredelaars, rosaria en andere rozenprofessionals achter de schermen gewerkt aan het promotieplan. De laatste weken stonden vooral in het teken van het werven van deelnemers. Op korte termijn komen de initiatiefnemers bijeen om de opstart te bespreken.
Website
Een website in vier taalversies met kennis en informatie wordt de basis van alle promotieactiviteiten. Sociale media zijn eveneens onderdeel van het promotieprogramma. Een ander initiatief is het jaarlijks plaatsen van nieuwe sfeerbeelden van rozen in de beeldbank.
De rozenpromotie is een activiteit van de Cultuurgroep voor Rozen en Rozenonderstammen. De bijdrage is 800 euro per jaar en deelnemers committeren zich voor minimaal twee jaar aan het initiatief.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Kverneland Ploeg 150B (LH) #24133
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere - 6155R AP CP FH PTO
2022, P.O.A.
-
Massey Ferguson 5S.115 Dyna-4
2022, P.O.A.
-
Case IH LUXXUM 100
2017, P.O.A.
Vacatures
Projectmedewerker BoerenNetwerk - Zet je in voor natuurinclusieve landbouw!
Wij.land - Abcoude (De Ronde Venen)
Onderzoeksassistent maisteelt
Wageningen University & Research - Lelystad
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Meewerkend bedrijfsleider (m/v) op een modern en ondernemend melkschapenbedrijf
ATT Agro - Den Burg, Texel
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Weer
-
Vrijdag6° / -2°85 %
-
Zaterdag4° / 0°90 %
-
Zondag15° / 6°85 %