2,1 miljoen euro voor promotie groene stad
De komende drie jaar is er 2,1 miljoen euro beschikbaar voor promotie van de groene stad.

De promotiecampagne onder de naam 'Green Cities for a Sustainable Europe' is een initiatief van de European Nurserystock Association (ENA) en krijgt steun van de Europese Commissie. Ongeveer 80 procent van het budget komt uit Brussel.
De campagne richt zich op beleidsmakers en politici, zodat die de boodschap van het nut van een groene stad uitdragen naar de inwoners ervan. De initiatiefnemers willen dit via speciale congressen, seminars, een website en public relations bereiken. De actie duurt tot het einde van 2020.
Zeven landen
Zeven van de leden van ENA werken mee aan het initiatief. Ze komen uit Nederland (LTO en Anthos), België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de IPM Essen kwamen deze zeven bij elkaar om de laatste puntjes van de promotiecampagne op de i te zetten.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
T6.180 DC StageV
Gebruikt, € 144.900
-
New Holland T5.95 DualCommand
2019, P.O.A.
-
Pottinger Novacat 351 Classic Front
2024, P.O.A.
-
SOLIS SOLIS 26
2022, P.O.A.
Vacatures
HR Manager
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Manager met passie voor biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker gewasverzorging en techniek klimaatkamers
Wageningen University & Research - Wageningen
Manager
Veen Innovatie Polder Hegewarren - Oudega, Smallingerland
Agrarisch specialist Veehouderij
AB Vakwerk Groep B.V. - Berlikum, Waadhoeke
Weer
-
Donderdag20° / 5°0 %
-
Vrijdag20° / 4°10 %
-
Zaterdag15° / 3°10 %