Nieuwe promotiecampagne roos op komst
De reclamebureaus Canday en Blue Field Agency zetten in opdracht van Royal FloraHolland en de FloraHolland Product Commissie Snijroos een nieuwe reclamecampagne voor rozen op.
De campagne gaat medio 2017 in minimaal vier landen (Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië) van start en heeft als thema dat er een roos is voor elk moment en voor iedereen.
De promotie-uiting gaat drie jaar duren en richt zich primair op consumenten en daarnaast op kwekers en retailers.
Grotere verkoop
Met de campagne wil FloraHolland een grotere verkoop van rozen bereiken. De reclamebureaus hebben een businesscase ontwikkeld waarmee de verkoop van rozen in alle landen, en via alle kanalen wordt beïnvloed.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Claas Volto 1050 T
Gebruikt, P.O.A.
-
Gebruikt, P.O.A.
-
Ford 4630
1990, P.O.A.
-
Weidesleep 5 mtr.
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Projectmedewerker BoerenNetwerk - Zet je in voor natuurinclusieve landbouw!
Wij.land - Abcoude (De Ronde Venen)
Onderzoeksassistent maisteelt
Wageningen University & Research - Lelystad
Docent veehouderij
Landstede MBO - Raalte
Meewerkend bedrijfsleider (m/v) op een modern en ondernemend melkschapenbedrijf
ATT Agro - Den Burg, Texel
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Weer
-
Zaterdag4° / 0°90 %
-
Zondag15° / 6°85 %
-
Maandag13° / 9°90 %