Bloemenbureau Holland op herhaling met #Lievelingsbloem

De #Lievelingsbloem-campagne komt terug. Bloemenbureau Holland rolt de hashtag-verhalen komend najaar opnieuw uit.

Bloemenbureau+Holland+op+herhaling+met+%23Lievelingsbloem
© Bloemenbureau Holland

Dat gebeurt opnieuw in Nederland en het Verenigd Koninkrijk en voor het eerst ook in Frankrijk en Duitsland. De promotiecampagne gaat in de eerste week van oktober van start.

Bij de #Lievelingsbloem-campagne gaat het om de favoriete bloem van een consument. Tijdens de campagne kunnen consumenten met hashtags op Mooiwatbloemendoen.nl vertellen waarom en welke bloem zijn of haar lievelingsbloem is, om dit vervolgens via sociale media te delen.

Reclame op tv

De campagne werd in Nederland aangejaagd met tv-commercials, billboards, via de LINDA-website, sociale media en op schermen op bijvoorbeeld treinstations. Mooiwatbloemendoen.nl is onderdeel van Bloemenbureau Holland, de Nederlandse promotie-organisatie voor bloemen en planten.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    85 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer