Lievelingsbloem bereikt 7 miljoen mensen
Campagne Lievelingsbloem heeft in het najaar van 2015 in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk meer dan 7 miljoen mensen bereikt.
Lievelingsbloem is onderdeel van Mooiwatbloemendoen.nl en daarmee een initiatief van Bloemenbureau Holland.
Doel van de campagne is de consument duidelijk maken dat het cadeau geven een bos van iemands lievelingsbloemen extra speciaal is. De campagne is mede gefinancierd door de Europese Unie.
Cultivated Performers
Volgens Bloemenbureau Holland is door de campagne het bewustzijn van bloemen als cadeau vergroot met 3 procent ten opzichte van eerdere campagnes. Doelgroep voor Lievelingsbloem zijn de 'Cultivated Performers', veelal 50-plussers met een hoge levensstandaard.
In de vier kernlanden werd het enorme bereik gerealiseerd via speciale video's, advertenties in relevante magazines en uitingen in het straatbeeld. Ook zijn radiocommercials ingezet. De boodschap in de campagne wordt overgebracht door jonge mannen.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 412 Vario COM1
2003, P.O.A.
-
7635
Gebruikt, € 17.500
-
Stihl RT 5097.1
Nieuw, P.O.A.
-
Fella TH13010 getrokken schudder
2012, P.O.A.
Vacatures
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Proefveldmedewerk(st)er
Corteva agrisciences - NL
Weer
-
Donderdag7° / 3°10 %
-
Vrijdag4° / -1°10 %
-
Zaterdag5° / -2°5 %