Tweede VoerMonitor over voerleveranciers

Waarom kiezen veehouders voor een bepaalde voerleverancier? Hoe beoordelen zij de kwaliteit van het voer, de voerprijzen en de bedrijfsbegeleiding in vergelijking met klanten van andere leveranciers?

Tweede+VoerMonitor+over+voerleveranciers
© Nieuwe Oogst

Zomaar een paar vragen die onderzoeksbureau Geelen Consultancy in Wageningen in februari 2016 voor de tweede keer gaat stellen aan duizenden veehouders onder de naam VoerMonitor 2016.

In 2014 deden vijftien voerleveranciers mee aan dit onafhankelijke onlineonderzoek onder hun klanten. Ruim tweeduizend veehouders vulden toen de onlinevragenlijst in.

Beter afstemmen op klant

Doel van de VoerMonitor is dat de voerleveranciers de veehouders nog beter van dienst kunnen zijn. Het onderzoek levert concrete verbeterpunten op.

De vragenlijst is grotendeels gelijk aan die van 2014, zodat er vergelijkingen zijn te maken tussen de resultaten in 2014 en 2016.

Vooruitgang

'Dit onderzoek wordt om de twee jaar uitgevoerd, zodat voerleveranciers ook kunnen zien op welke aspecten ze vooruitgang hebben geboekt en op welke aspecten minder of helemaal geen vooruitgang', zegt Jan Geelen van het onderzoeksbureau.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    20 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer