Verse Oogst derde bij Social Media-Award

De nieuwe Food top 100 van de grootste Nederlandse bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie werd gisteren bekend gemaakt. Verse Oogst veroverde de derde plaats Social Media-Award Food Top 100.

Verse+Oogst+derde+bij+Social+Media%2DAward
© The Greenery

Merken die net buiten de top 3 vallen zijn onder meer Unox, Optimel, Heineken en Ben & Jerry’s.

Verse Oogst laat hiermee volgens de jury zien dat ook AGF met een bescheiden budget en een slimme benadering een positie kan verwerven in het speelveld van de grootste spelers in food.

Food

De Food Top 100 is een initiatief van EVMI, het vlakblad van de voedingsmiddelenindustrie. Voor de social media award bracht EVMI de activiteiten op social media van de 100 ondernemingen in de Food Top 100 en vele merken van die bedrijven in kaart.

Samen met social media-deskundige Claartje Visser werd een shortlist van vijftien bedrijven gemaakt.

Hoge reactiesnelheid

Er werd onder andere gebruik gemaakt van een undercover twitterster om de reactiesnelheid en de kwaliteit van de reactie te beoordelen.

Volgens de social media-deskundige is de reactiesnelheid op Verse Oogst zeer hoog: 'Een tweet naar @verseoogst, met een vraag over de energiewaarde van komkommers, leverde een uitgebreid antwoord op van de redactie.'

Verse Oogst

Verse Oogst is een initiatief van The Greenery en is een online platform over verse groente, fruit en paddenstoelen. Naast een bron van informatie en inspiratie is Verse Oogst een online ontmoetingsplaats voor consument en teler.

Hiermee spelen wij in op de toenemende behoefte aan eerlijke informatie die consumenten hebben over de herkomst van producten.

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    6° / 0°
    85 %
  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    85 %
Meer weer