Aardwarmte als kenmerk Gebroeders Vahl

Gebroeders Vahl in IJsselmuiden produceren komkommers met behulp van aardwarmte. De onderneming gebruikt deze energievorm sinds kort ook als marketinginstrument.

Aardwarmte+als+kenmerk+Gebroeders+Vahl
© gebroedeers Vahl

Het bedrijf heeft hun komkommerdozen voorzien van een 'aardwarmtelogo' om de duurzame productiewijze te benadrukken. André Vahl, mede-eigenaar, geeft aan dat ze zich met het logo zich vooral richten op de business-to-business contacten.

'We merken dat er bij afnemers veel interesse is voor ons duurzame product. Daarom hebben we nu het aardwarmtelogo op de doos gezet. Dan weet de handel en retail dat het op een speciale manier geteeld is.'

Aardbol

'Veel van onze afnemers vinden maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk,'zegt Vahl. 'Ons product biedt de handel en retail de mogelijkheid om op het gebied van verminderd gebruik van fossiele brandstof te scoren.'

Op het logo van Vahl is een aardbol te zien met daarin de warme aardkern en de uitstraling naar buiten. De tekst op het logo is naast Nederlands ook in het Duits en Engels. Daarmee wil Vahl ook afnemers in het buitenland interesseren voor dit bijzondere product.

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    6° / 0°
    85 %
  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    85 %
Meer weer